הפסקת הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לך ! בתי בת שנתיים וחצי עדיין יונקת , בתחילת השבוע היא החלה לא להרגיש טוב ולקראת סוף השבוע כבר ממש הייתה חולה עם חום גבוה חוסר תאבון והפסיקה לינוק . מזה כיומיים . החזה שלי גדוש וכואב ואי הנוחות מפריעה לי לתפקוד . רציתי לדעת כיצד ניתן להפסיק את יייצור החלב , כשזה כבר בא מצידה אין לי רצון להמשיך בזה . דחוף .
היי רויטל, לשאוב. עד הקלה. לחכות ולראות אם הכאב לא יחזור - אם יחזור לשאוב עד הקלה. בדרך הזאת את תשאבי רק כדי להקל את הגודש לא יותר. (אלא אם תרצי לתת לה חלב אם בספל כי זה רק יועיל במיוחד שהיא לא מרגישה טוב. זה לא יהיה כל הזמן - ואת לא תשאבי כמויות שיבירו דווקא את התפוקה . אלא לאט לאט תרד לך. בברכת רפואה שלמה!! אלן