גמילה מהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני שבועיים חגגנו יום הולדת שנה והייתי רוצה להתחיל בתהליך של גמילה' הלילות פשוט סיוט היא לא לוקחת מוצצ והיא ישנה על השד איך אני גורמת לה להתאהב בבקבוק או כל אוכל אחר.(במשך היום היא נמצאת במשפחתון וניזונה מאוכל מוצק.
שלום לימור, גיל שנה זה לא ממש גיל לגמול לגמרי. זה שהיא נמצאת במסגרת המונית במשך היום די כבד לתינוקות בגיל הזה. לכן הם צריכים את החיזוקים במשך השעות שאת איתה. זה אומר - בוקר - ערב ולילה. היא כבר בגיל שהיא לא ממש זקוקה לבקבוקים - אם כי בקבוק זה עבור תינוקות שעדיין לא אוכלים מוצקים וגם לא יכולים לאחוז בחפצים. אם בכלל אז אפשר להציע לה מים בספל. היא לר צריכה לאכול בלילה. היניקות זה חיזוק ועוזר לביטון העצמי שדי מעורער כשנכנסים למסגרת בגיל רך זה. בברכה אלן