ויטמין D
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שמעתי כי רצוי להוסיף ויטמין D לאשה מניקה. אם זה נכון אזי כמה מומלץ לקחת או שזה מותנה רק ברמה בדם .האם כדאי לבצע בדיקת דם לרמת ויטמין D. כמו כן אלו עוד מומלץ לצרוך בזמן הנקה..מה עם אומגה 3 תודה
היי שרה, אין המלצה גורפת של ארגון בריאותי כל שהוא עד כמה שידוע לי. הרבה אומרים הרבה דברים וכמובן יש גם גורמים אשר להם אינטרס למכור. לדעתי אם אין כל סיבה לחשוד כי יש לך מחסור אז למה לקחת תוסף? לרוב אנשים שאוכלים דיאטה טבעונית שחסר בה בשרים ודגים יכולים להיות במחסור. אבל אם את אוכלת מגוון רב של מאכלים אין סיבה לחשוב שחסר. אולי כדאי מולטי - ויטמין אם את לא מספיקה לאכול כמו שצריך. בברכה אלן