הנקה ומאכלים עם קפאין
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי הלן בני בן ה3 חודשים יונק הנקה מלאה רציתי לדעת אם כאשר אני שותה קולה ונס קפה או אוכלת שוקולד (אוכל שיש בו קופאין) האם זה עושה את בני איננו שקט ???? לא רגוע ישן במשך שעה וישר מתעורר נודניק?? אודה לך בעבור תשובתך שירי
לקריאה נוספת והעמקה
היי שירי אם אוכלים כל דבר במינון סביר זה לא צריך להפריע לתינוק. אם את מגזימה אז אולי זה מפריע. יש רק דרך אחת לוודא אכן אם זה מפריע וזה כמובן להתנזר ממאכלים ומשקאות אלה. אם תראי שיפור, אז תדעי שזה כן מפריע. בברכה אלן