מסרבת לינוק או לאכול מבקבוק,פשוט לא אוכלת
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מיואשת.התינוקת בת 6 השבועות שלי מסרבת לאכול . לאחר שבועיים של יניקה במשך דקה והרדמות על הציצי התחלתי לשאוב לה ולתת מבקבוק, גם זה לא עוזר היא מסרבת לאכול יותר מ 40 גרם במנה ל 4 שעות .לפעמים אני מנסה להכריח אותה לאכול יותר ומפחדת שתפתח רתיעה מאוכל.הרופא אומר שאולי זה רפלוקס , נתן לה גביסטון, גם זה לא עזר,אני על סף התמוטטות עצבים וחרדה בטירוף,תעזרו לי
לקריאה נוספת והעמקה
שלום תמי זה הזמן לפנות ליועצת הנקה מוסמכת IBCLC בהצלחה