פלוטין והנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אלן שלום, ברצוני לשאול האם ידוע לך דבר מה אודות בטיחות נטילת התרופה פלוטין (fluoxetine) במינון של 20 מ"ג ביום במהלך הנקה חלקית. בבירור שערכתי מול מכון טרטולוגי נמסר לי כי לא ידוע על סיכון כלשהו. אשמח לשמוע גם את דעתך. תודה מראש.
לקריאה נוספת והעמקה
היי ליה, בדקתי בספר רישום תרופות של המומחה בנדון: ד"ר טומס הייל - ושם זה רשום שאין כל דיווח על נזקים אצל תינוקות עד כה. הוא מדרג תרופות לפי הבטיחות כאשר L1 הוא הכי בטוח עד לL5 שממש אסור והוא מדרג את התרופה כ- L2. זה די בטוח. בברכה אלן