אם מניקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני מניקה ושוהבת לבתי בן חודשיים, עד היום היה לי חלב מספיק ואף קצת יותר. היום אין לי כמו שהיה. אני מודעת לזה שאני לא שותה הרבה (מצב רגיל שאני לא שותה הרבה מים) מה עושים כדי שימשיך להיות לי חלב אשמח לקבל תשובה בזמן הקרוב זה מאוד חשוב לי תודה
היי שמרית, הנקה מניב חלב. כמה שתינוק יונק יותר כך מתרבה כמות החלב. אם מיניקות משני הצדדים כפי שמומלץ בכל הנקה - לא נותנים מוצצים או מים או משקה אחר, יש מספיק חלב אפילו לתאומים. כששואבים ומפסיקים להיניק ישירות זה משבש את התפוקה. אם את רוצה יותר חלב - תניקי יותר או מאידך - תשאבי יותר אבל זה פחות יעיל - פחות נעים . בברכה אלן