האם מותר שימוש באתופן XL בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כאבי שרירים זחקים כנראה דלקת בשריר באיזור העורף וזה מייצר כאבי ראש בלתי נסבלים. הרופא רשם אתופןXL כדור ביום. אמר שאין בעיה עם הנקה אבל ראיתי מקום שכתוב שיש להמנע מהנקה בשימוש. האם אתן יודעות אחרת? טלפון למרכז הטרטורלוגי מתאפשר רק מחר... תודה תודה
לקריאה נוספת והעמקה
היי אורית, מקוה שכבר קיבלת תשובה. בלי איות מלא באנגלית - אי -אפשר לבדוק. אבל הכי טוב באמת להתקשר לאחד המרכזים הטרטולוגיים. אסף הרופא: 08-977-9309 ביליסון: 03-937-6911 בברכה אלן