הוספת דייסה לחלב אם
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ביתי בת ה 5 חודשים מתעוררת המון פעמים בלילה. לפעמים כל שעה וחצי. לא ברור לי אם הסיבה היא אוכל או שמשהו אחר מציק לה. לפעמים אנחנו מצליחים להרדים אותה בחזרה ולפעמים אני מניקה אותה ( גם אם הטווח הוא פחות מ 3 שעות בין הנקה להנקה). הילדה שוקלת 6.370 - נשקלה היום. בטיפת חלב הציעו לי בלילה להוסיף לבקבוק של החלב אם השאוב מעט דייסת קורנפלור וזה ישביע אותה יותר. למקרה שאכן היא מתעוררת בגלל אוכל. אני לא בעד סתם לדחוף דברים מיותרים לילדה. האם זה מומלץ? האם יש טעם במהילה בדייסה?
היי מורן, לדעתי זה סתם לפטם תינוק. תינוקות אמורים להתעורר בלילות. מי שאומר שזה חריג טועה. הנורמה היא שמתעוררים. בגיל זה אמורים לקבל עדיין חלב אם בלבד. לא ציינת כמה שתינוק נולד לכן המשקל של היום לא אומר לי הרבה. בכל אופן, אם הוא לא אוכל מספיק אז אפשר להאכיל אותו יותר. אם את חזרת לעבודה אז לעיתים יש יותר התעוררויות בגלל פחד נטישה. הם לא מבינים את המושג של זמן. אפשר להגיד שחזרנו לעבודה "רק" X שעות אבל התינוק לא מודע או מכיר בשעות. הוא מרגיש את החסר. בלילה אם כבר מתעורר אז הוא בוחן אם את שם. כמו הרבה דברים גם זה עובר. כל עוד הוא עולה יפה במשקל, חיובי ונראה מאושר מהחיים אז זה לא עניין של רעב. בברכה אלן