גמילת ליליה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום יש לי תינוק בן תשעה חודשים והוא גם יונק בלילות. אני מעוניינת להפסיק עם הנקות ליילה. איך אני עושה את זה בלי הרבה בכי מיצידו ובלי כאבים מיותרים. (ביום הוא יונק בוקר, צהריים וערב- תוך כדי הרדמות) תודה.
היי נירית, 9 חודשים זה לא גיל לגמול בלילות. זה עדיין גיל שתינוקות אמורים לקבל לפחות 5 ארוחות חלביות ביממה. יש גם חום של קיץ אצלנו ותינוקות רבים מצאים. אז חבל לא לענות לצרכיו הביולוגיים. זה יכול לגרום להלתייבשות. צר לי שאין ממש פתרון - זה הליך פיזיולוגי טבעי שמתרחש כאשר הוא כבר לא זקוק לאוכל או נוזלים בלילות. מוצץ כמעט ולא רלונתי כבר כי אין כל כך ייצר מציצה בגיל הזה. כבר למד לינוק ואין כל טעם להתחיל איתו אם אין לו מוצץ עד כה. סבלנות וזמן פותרים את רוב הקימות בברכה אלן