לא יוצא חלב
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
תינוק בן 6 שבועות.משגע אותי כשיונק ובקבוק אוכל בשקט אני תמיד מנסה קודם הנקה הוא מתעצבן ובוכה עד שלא יכולה לראות אותו כך נותנת בקבוק אבל גם נסיתי לשאוב חלב לא יוצא זה רק טיפות חצי שעה שואבל עד שמשתלא רק 30 cc בבקשה ע
לקריאה נוספת והעמקה
היי אורלי, אין לי מספיק מידע אבל ממה שאת כותבת נראה לי שאולי יש לו פטרייה בפה - בלשון. רואים אם יש על ידי בדיקה כשהוא אחרי שינה ולפני אוכל - כשהוא פותח פה - תסתכלי בלשון אחורנית. לא בקצה. אם יש שכבה לבנה אז יש לו פטרייה . זה די נפוץ ובדרך כלל הסיבה היחיסה לבכי בזמן היניקה. אם יש לו אז צריכים לטפל בזה אצל הרופא. בברכה אלן