קפה והנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי נראה לי שהתינוקת שלי לא ישנה טוב בגלל שאני שותה קפה. רציתי לשאול כמה זמן לקוח לגוף להתנקות מקפאין אם מפסיקים לשתות קפה? חוץ מזה - הם קפה נטול קפאין עדיף בזבן ההנקה?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אורלי\ אם את מורידה לגמרי את הקפה אולי יהיה שיפור. לא ציינת בן כמה התינוק. אבל אין ממש איסור על שתיית קפה - רק לא להגזים. זה לא רק קפה אם כבר מחפשים מקורות של דברים המכילים קפאין. שוקולדים, ולגבי נטול - נראה לי שיש בה דברים אחרים שלא הכי בריאים. אז אם את מורידה כדי לראות אם יהיה שיפור אז תורידי לחלוטין למשך כמה שבועות. בהצלחה אלן