עזרה! בוכה בסלקל!
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי תינוקת בת חודשיים שמהרגע הראשון בוכה בסלקל באוטו וחשבנו שזה יפתר תוך שבועיים - חודש אבל היא עדיין בוכה בסלקל. אני מניקה בשילוב מעט סימילק , ניסנו לתת בקבוק בדרך אבל זה לא עובד כל כך . האם יש רעיון כיצד לגרום לה לא לבכות? לעיתים היא עיפה ופשוט לא נירדמת , יש לציין שמסרבת לקחת מוצץ.
היי תותי, הממממ. זה ממש לא שאלה הקשורה להנקה אבל אני מאמינה שפשוט לא נעים לה. אולי אפשר לנסות כיסא אחרת - סתם בישביל הניסוי . קחו מחברים באופן זמני לראות אם אולי יש דגם שפחות לוחץ אליה. הכיסאות לאוטו באמת לא הכי נוחות - קשות אפילו - והם כה עדינים ורכים. צר לי שאין לי פתרון עבורך. בברכה אלן