וסת בהנקה מלאה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני פחות מחודשיים לאחר לידה (הדימום הפסיק רק לפני שבועיים) ואני מניקה הנקה מלאה. קיבלתי היום וסת. האם זה אומר שמעתה אני אקבל וסת כל חודש ואני עלולה להיכנס להריון או שייתכן ועכשיו תהיה הפסקה בוסת כמה חודשים עקב הלידה?
לקריאה נוספת והעמקה
היי ליאת, יש אימהות שמקבלות וסת אחרי 6 שבועות ויש שלא מקבלות עד אחרי הפסקה מוחלטת של ההנקה. ברגע שיש וסת יש ביוץ ועליך לשמור אם את לא מעונינת בהריון נוסף. אם תקבלי שוב או לא - אף אחד לא יכול לענות. אבל רצוי להתייחס לזה כאילו חזרת הוסת אחרת את עלולה להרות שוב. כמובן אין בעייה עם זה אם אכן את מעונינת בילד נוסף כבר. בברכה אלן