דוקר לי בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בתי בת 10 ימים ואני מניקה בעזרת פיתמת סילקון והכול בסדר ביממה האחרונה אני מרגישה דקירות בתחילת ההנקה כמו סיכות קטנות מה זה אומר??? יכול להיות שאין לי מספיק חלב??
היי מילי, דקירות ותחושות אחרות לרוב לא מעידות בכלל על כמות החלב שנוצר. דקירות יכולות להיות הסימן של שחרור הורמון האוקסיטוצין. זה מה שמשחרר את החלב אחרי כמה שניות של יניקת התינוקת. אם יש בעייה של עלייה במשקל אז לפעמים זה נגרם כתוצאה בשימוש בפיטמות סיליקון. פיטמות סיליקון אמורות להיות פתרון זמני עד שהתינוק מצליח לתפוס לבד. צריכים יד על הדופק לוודא אכן שהתינוק עולה מספיק. צריכים לראות עלייה של 150 גרם לשבוע מינימום. בברכה אלן