פטריה וחתכים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אלן בני בן שנה ואני מניקה בין 3 ל 5 הנקות ביום (מ16:00 עד 7:00) לפני חודש וחצי בערך הייתה לבן שלי פטריה בפה והוא הדביק אותי... בעקבות הפטריה וההנקה נוצרו אצלי חתכים ממש ממש כואבים ורגישות גדולה בפטמות. הבעיה שהדקטרין שנתנו לי מפריע לטיפול בחתכים והמשחות לחתכים יוצרות סביבה לחה ומפריעות לטיפול בפטריה... מה עושים? אני ממש סובלת מההנקה ואני לא רוצה להפסיק עדיין.
היי מוריה, באמת בעייתי! טיפול בפטרייה אמורה להיות בו זמנית בפה של התינוק וגם בפיטמות שלך. אם לא, אז זה פשוט לא יעבור. תנסי את הטיפול בפה שלו גם על הפיטמות. משחה של פצעים לא מרפה רק מרגיע - ומקור הכאב בא כתוצאה אולי מהפטרייה אבל גם תנוחה. בגיל שנה את כבר לא דואגת לתמיכה כמו בהתחלה וזה בסדר כל עוד לא כואב לך. אבל אם באמת כואב אז צריכים לדאוג עוד יותר לתנוחה שלא מאפשרת לו למשוך או לנשוך אותך. לפעמים בא לו לעשות את זה בגלל פיטרייה. היא מציקה בלשון. תנסי טיפול כוללני של גם הפה גם הפיטמות ואם הדקטרין לא עוזר אז הרופא צריך לתת משהוא אחר. הטיפול אמור להמשך שבוע לפחות אחרי שכבר אין כל סימנים של פטרייה. בברכה והחלמה מהירה אלן