חלב בשד לאחר הפסקת הריון
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לפני כ-4 חודשים עברתי הפסקת הריון בסוף חודש שמיני. לאחר הפסקת ההריון לקחתי 2 כדורים להפסקת חלב. עדין יוצא לי נוזל שקוף-לבנבן כאשר אני לוחצת על הפטמה. האם זה עלול לעכב הריון נוסף? כלומר יהיה לי קושי להיכנס להריון?
לקריאה נוספת והעמקה
היי רונית, אני מאוד מצטערת לשמוע על הפסקת ההריון. לגבי ההפרשות - זה טבעי ולאט לאט החלב יעלם אלא אם תכנסי שוב להריון. זה לוקח אפילו כמה חודשים . לגבי הסיכויים להיכנס להריון - ברגע ששוב תקבלי וסת (וביוץ כמובן) אז יחזור הפוריות. אני לא מומחית וכדאי לך להתיעץ עם רופא הנשים לגבי זה. בהצלחה אלן