תינוק בוכה בזמן ההנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בני בן חודשיים וחצי ניזון רק מהנקה ובשבועות האחרונים הוא יונק כמה דקות ואז מתחיל לבכות, נראה לי שיוצא לו הרבה, וזה קורה גם כשלא כואבת לו הבטן.כמו כן מאז שהוא נולד הוא לא ישן הרבה במהלך היום ויונק כל שעה וחצי ולפעמים כל שעה.עד עכשיו הוא עלה יפה במשקל, אני כבר די מותשת ואובדת עצות מה עלי לעשות מאחר ואני יודעת שהוא עדיין רעב כשהוא בוכה. ואולי הוא לא ישן הרבה כי הוא עדיין רעב. ניסיתי להתחיל לו תוספת של סימילאק אך הוא לא רוצה לקבל את זה. אודה לעזרתכן
שלום שני, עובדה שהוא לא רוצה סימילאק מראה שיתכן והבעייה אינה קשורה בכלל לרעב. יש כמה סיבות שתינוקות בוכים במהלך ההנקה. לפי התיאור שלך - באמת יכולה להיות הצפה בהתחלת ההנקה אם יש הרבה חלב. ההמלצה היא להיניק משני השדיים בכל הנקה - וזה עוזר לווסת את התפוקה ולהפחית את ההצפות. בלי לראות איך הוא יונק בפועל מאוד קשה לנחש מה קורה אצלו. רצוי שתפגשי עם יועצת הנקה מוסמכת על מנת לקבל חוות דעה מקצועית. אם את מאזור המרכז את מוזמנת לבוא אלינו כדי שנעיף מבט.www.mamash.org.il בברכה אלן
זה בסדר תתני לו מתי שהוא רוצה כמה שהוא רוצה יש לי תינוק בן 9 חודשים עדין יונק כל היום הוא בוכה אולי מגזים אולי מעייפות את יודעת....