חוסר ב B12
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
תודה על תשובתך. יש לי שאלה נוספת. אני מניקה מלא. תינוק בגיל 3 שבועות. אני אנמית ותמיד הייתי. מבדיקת הדם עולה כי בנוסף להמוגלובין נמוך יש לי מחסור בויטמין B12. האם גם לתינוק שלי יש חוסר או יהיה בויטמינים או מרכיבים שחסרים לי בגופי? האם אני גורמת לו נזק? האם אני צריכה להוסיף לו פורמולה נוספת?
לקריאה נוספת והעמקה
שבוע טוב מירב, תתיעצי עם הרופא המטפל. אני סבורה שאין כל בעייה. אם חסר לך אז את אמורה לקחת תוסף כדי לשפר את בריאותך. ואם את כבר משלימה אז לא יהיה חסר לתינוק. אבל רצוי לדבר עם הרופא בקשר לזה. בהצלחה!! אלן