בקבוק מומלץ
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, באיזה בקבוק (או דרך אחרת) את ממליצה לתת את החלב השאוב כדי לא לגרום לתינוק להעדיף בקבוק ולהפסיק לינוק? (שמעתי שאוונט שלב 1, בניגוד למה שאומרים, דווקא כן גורם להעדפה לבקבוקים) תודה
היי נועה. לתינוקות שיש להם העדפה זה לא משנה איזה בקבוקים. כולם אותו הדבר לגביהם. מה שחשוב לזכור הוא לתת אותו באופן הדרגתית - ולא להעלות את תחתית הבקובק עד לתקרה אלא ממש מקביל לרצפה. עדיף שיקבל קצת אוויר במקום הצפה של חלב שמקשה על הנשימה. ממש לתת לו כמה שלוקים ולהניח. לחכות עד שבולע ואז שוב לתת כמה שלוקים. זה יותר דומה להנקה אבל ממש לא דומה. אין כל דרך לדעת איזה תינוקות יעדיפו אז עד שלא מנסים לא יודעים. בברכה אלן