פרולקטין גבוה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני ההריון מצאו אצלי רמות פרולקטין גבוהות במיוחד (לקחתי תרופות להורדת הפרולקטין במהלך הנסיון להרות והפסקתי לקחתן כשהריתי). האם יש קשר בין עובדה זו לבין ההנקה והקושי שאני חווה לייצר די חלב? תודה יעל
היי יעל, לפי הספרות המקצועית שיש בידיי זה לא צריך להוות בעייה עבורך. הייתי בודקת עוד הרבה דברים לפני שמצביעים על זה. לא ציינת פרטים - כגון גיל התינוק, כמה הוא עולה בשבוע. וכו'. כמובן יש הרבה דברים אחרים שמפריעים להפיק מספיק חלב - כמו שימוש יתר במוצץ מלאכותי, מתן בקובקים ותמ"ל, רק התינוק לרוב מכתיב כמה חלב את מייצרת. ככל שאת מיניקה יותר כך יש יותר חלב ונהפוך הוא. כדאי לבדוק את כל זה אצל יועצת הנקה מוסמכת - שיכולה גם לשקול את התינוק לפני ההנקה ואחריה. בברכה אלן