עלייה במשקל בזמן הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, ילדתי לפני כ-6 שבועות תינוק מקסים במשקל 3.065 ק"ג. התינוק יונק הנקה מלאה ללא כל תוספות כל 3-4 שעות. כחודש מהלידה כאשר הגעתי לטיפת חלב התברר כי התינוק עלה בכ-1.94 ק"ג (כמעט 2 ק"ג). אחות טיפת חלב אמרה שהיות וזה הנקה בלבד זה בסדר. הריון תקין לחלוטין. מה דעתך? האם להתעקש על הנקה כל 4 שעות ולא פחות? או ללכת לפי דרישת התינוק?האם חלב אם משמין?(אחות טיפת חלב אמרה שלא)
שלום המשיכי להניק על פי דרישה . אומנם העליה שלו מעט גבוהה , אבל זה נורמאלי אצל תינוקות יונקים. תינוקות יונקים רבים עולים מהר והרבה בשבועות הראשונים, ואז מתמתנת העליה שלהם באופן משמעותי . אם העליה הגבוהה גם מלווה מבעיות עיכול, כאבי בטן חריפים, או פרצי בכי קשים שאינם ניתנים להרגעה . ההתי שוקלת להתייעץ עם רופא אם לא ... אז אין סיבה לדאגה. אם הוא עולה יפה ושמח, והכל טוב ... אז הכל טוב . בהצלחה נירית