אנטביוטיקה בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי,יש לי סיניסטיס ואני מניקה את הילד שלי ונתנו מרשם לזינט האם יש עם זה בעיה ?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אתי, רוב התרופות האנטיביוטיות הן בסדר בזמן ההנקה וכך גם עם זינט. לפי הספר של ד"ר הייל לא נרשם בעיות עם התרופה הזאת - לפעמים התינוק יכול לסבול משלשולים בגללה אבל בין 5 דרגות - כאשר 1 הוא בטוח לגמרי עד 5 אסור. הוא מציין שזינט הוא דרגה 2. תמיד רצוי להתקשר לאחד המרכזים למידע על תרופות בזמן ההנקה והריון - הם אמורים להיות הכי מעודכנים. 1. בילינסון: 03-937-6911 2. אסף הרופא: 08-977-9309 תרגישי טוב! אלן