האם ההנקה שלי אכן יעילה?
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בת 33 ילדתי לפני 5 חודשים ואני מיניקה את בני ומשלבת גם פורמולות שונות. השאלה שלי היא כיוון שיש לי בעיה במערכת החיסונית (IGG) מחסור בנוגדנים ואני מקבלת עירוי של נוגדנים אחת לשלושה שבועות וכן גם עירוי ונופר . האם בכל זאת ההנקה יעילה ?
לקריאה נוספת והעמקה
היי שירז, אני אישית לא נתקלתי בבעייה הזאת. גם לא מכירה ולא ראיתי כל ממצאים מדעיים כך שאצטרך להעביר את השאלה הלאה לרופאות שהן גם יועצות הנקה. אולי זה מוכר להן. ברשותך. בברכה אלן
מחכה לתשובתך מקווה שבקרוב ותודה.