הפסקת הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בני בן 9 חודשים ועד לפני מספר ימים ינק פעם-פעמיים ביום. אני אמורה לנסוע לחול מטעם העבודה בעוד כשבועיים וחשבתי לגמול אותו לגמרי. הנקתי אותו בפעם האחרונה שלשום. כרגע יש לי שד אחד מלא מאוד ושד אחד כמעט ריק.(רוב הזמן היה לי שד אחד יותר מלא מהשני).מה אני אמורה לעשות כדי לרוקן את החלב שנשאר בשד המלא?(לא כרוב...). תודה
היי אפי, רצוי לשאוב עד הקלה. ברגע שמפסיקים להיניק יש תמיד את הסיכוי שזה יגרום לגודש אם לא דואגים לרוקן את השד. ככל שאת מרגישה כאב בשד - תשאבי - לא הרבה - וכמובן כדאי לתת את החלב לתינוק!! לאט לאט הגוף יסתגל להפסקת התפוקה אבל זה אמור להיות מאוד הדרגתית. בהצלחה וברכת גמר חתימה טובה, ונסיעה טובה. אלן