הנקה וטיפולי שיניים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, התינוקי בן 3.5 חודשם ניזון מהנקה בלבד. עקב כאבי שיניים איומים (דלקת בשן) נוטלת אנטיביטיקה (מוקסיויוט) ומשככי כאבים (אלגולזין פורטה). האם להמשיך הנקה כרגיל? מה לגבי חומר ההרדמה שמזריקים במהלך הטיפול?
לקריאה נוספת והעמקה
היי מיטל, לא צריכה להיות כל בעייה עם חומר הרדמה לשיניים. לגבי כל תרופה כדאי לך להתייעץ עם אחד המרכזים למידע על תרופות בזמן ההנקה וההריון: 1. בילינסון: 03-937-6911 2. אסף הרופא: 08-977-9309 מאחלת לך החלמה מהירה!! וכמובן שנה טובה! אלן