הנקה לאחר לקיחת תרופה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני שואבת חלב לבני שנולד פג ועדין לא יונק. אתמול בבוקר לקחתי סירופ נגד שיעול שלא מומלץ בהנקה. כמה זמן לאחר נטילת הסירופ אוכל לשוב ולשמור את שאיבותיי?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לולי זה מאוד תלוי בתרופה. לכל תרופה יש זמן המתנה אחר מומלץ להתייעץ בנושא עם מרכזים טרטולוגיים - שהם מהווים מרכז מידע על תרופות והשפעתן על ההריון וההנקה מרכז רפואי רבין - קמפוס בילינסון, 9377474- 03, 9376911- 03 (15:00 8:00) מרכז ייעוץ תרופתי, בית חולים אסף הרופא, 9779309- 08 (14:00 8:00) או לפנות אל הרופא המטפל שלך , הוא אמור לדעת שבת שלום נירית