צינון והנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב,יש לי תינוק בן חודשיים כמעט,הנקה מלאה,הולך מצויין,טפו טפו. ביומיים האחרונים אני מאוד מצוננת,סובלת משלשול,בקיצור,מרגישה לא ממש טוב, האם זה בטוח להניק את הקטן? האם עלי לתת לו תמ"ל ושלאוב בינתיים עד שארגיש טוב יותר. אני כבר ברגשות אשמה שאדביק אותו במשהו תודה ויום מקסים
היי רונה, אין לך כל סיבה להרגיש רע - את לא תדביקי אותה! כשאימא חולה בדרך כלל אין אלטרנטיבה לטיפול בילד כך שהכי קל באמצעות ההנקה. ממילא את צריכה להיות איתה וההנקה והיניקה דווקא מגינים עליה הכי טוב. ההשלכות למתן אוכל ירוד בטיבו (תמ"ל)הרבה יותר מפחידות מאשר הסיכוי הקלוש שתדביקי אותה. מאחלת לך החלמה מהירה!! ושנה טובה. אלן