הפסקת שאיבות
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני שואבת חלב לבני בן החודשיים אני מעוניינת להפסיק את יצור החלב מהי הדרך הנכונה לעשות את זה? יש בידי כדורי דוסטינקס - האם מומלץ לקחת אותם? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום שירה כדאי להיגמל מהשאיבות באופן הדרגתי וזאת על מנת לתת לגוף להתרגל לדרישה היורדת בחלב, התחילי להמעיט באופן הדרגתי את השאיבות .בכל כמה ימים הפסיקי שאיבה אחת . אם קיים גודש בשדיים בשל דילוג על שאיבה , הוציא ידנית מעט חלב עד הקלה. תוך כמה ימים הגוף ייצר פחות חלב ואז אפשר באותה המתכונת לדלג על עוד שאיבה דוסטינקס בשלב זה לא ממש יעזרו . בהצלחה נירית