פטריה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני מעוניינת לדעת כיצד מזהים סמנים של פטריה בחזה ואיך מטפלים בבעיה. תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
היי ג'ני, בדרך כלל אין פטרייה בפיטמות ללא סימני פטרייה בפה של התינוק. אם יש לו אז סביר להניח שכאבים, שפשוף, צריבה, וגירוד בפיטמות מצביעים על פטרייה. הטיפול הוא בו זמנית בפיו התינוק וגם בפיטמות.את יוכלה לראות אם יש שכבה לבנה על הלשון של התינוק. או לפעמים זה נקודות לבנות בלחייים או חיך. הרופא צריך לתת מרשם לטיפול. אומרים שדקטרין אורל ג'ל אפקטיבי. בברכה אלן