חשש לריפלוקס
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי תינוקת בת חודש שהיא רק יונקת. בשבוע האחרון היא החלה לפלוט המון ולבכות בזמן ההנקה כאילו היא סובלת מאי נוחות כלשהי. את בתי הבכורה הנקתי +תוספות של תחליף עד גיל חודשיים וחצי ולאחר מכן אובחנה ע"י גסטרואנתרולוג כי היא סובלת מריפלוקס ועברה לתחליף AR בלבד. האם על פי התנהגותה של התינוקת עלי להסיק כי היא סובלת גם כן מריפלוקס? האם זה עובר בתורשה? חשוב לציין כי היא יצאה מבית החולים במשקל 2.860 והיום היא שוקלת 3.650 ק"ג.
היי שני, עד כמה שידוע לי רפלוקס לא אמור להיות תורשתי. בכל אופן בכל עניין של סבל של תינוק - כדאי לדווח על כך לרופא המטפל. זה גם יכול להיות עוד כמה דברים שיותר קשורים להנקה -כמו פטרייה בפה = זה יכול לגורם לבכי לזמן ההנקה. כדאי לשלול עניין רפואי אחר לפני שהולכים על "רפלוקס". היא עולה יפה. פליטות זה דבר שהוא לא חריג בעצמו - אלא אם מלוות בעוד סימני חולי. בברכה אלן