הנקה וויטמינים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום , יש לי קטנטונת בת שנה וחצי , אני סובלת מנשירת שיער קטלנית במיוחד שאלתי היא האם אני יכולה לקחת ויטמינים כמו רוטס לנשירת שיער ואבץ ולהמשיך להניק האם זה לא פוגע בילדתילתשובתכם אודה
לקריאה נוספת והעמקה
היי דורית\ בדרך כלל אין כל בעייה עם ויטמינים. אבל אם יש מינון מעבר למינון של מולטי ויטמין אז כדאי להתייעץ עם רופא או אחד המרכזים למידע על תרופות: 1. בילינסון: 03-937-6911 2. אסף הרופא: 08-977-9309 מקוה שזה עוזר. אגב, שמעתי שקונדישונר תורם לנשירת שער. אם את משתמשת במרכך אז אולי הפסקה ישפר לך את המצב!! אלן