רוצה להמשיך...
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עקב חוסר ידע, לאחר 4 שבועות הנקה מלאה, חליתי בדלקת ריאות וקיבלתי ofloxacin . פחדתי להזיק לתינוק ולקחתי דוסטינקס. היום התברר לי כי זה אפשרי להמשיך למרות האנטיביוטיקה החזקה. הנקתי אותו עוד 3 פעמים מאז שלקחתי את הדוסטינקס כי הגוף המשיך לייצר והיה לי גודש. עבר יום ועכשיו יש פחות... אם אמשיך להניק, ידוע על כאלה שלמרות הדוסטינקס הצליחו לחזור להניק? תודה.
היי אני, כן, יש בנות שלמרות דוסטינקס המשיכו להיניק כרגיל. אין כל בעייה. את צריכה פשוט להיניק הרבה. כמות החלב תלוי רק ביניקה. אם היא תינק הרבה כך יתרבה כמות החלב. בברכה אלן
אני מנסה... אבל זה הולך ויורד. מה שלא יהיה תודה! את נהדרת!