ברזל
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בתי בת 4 חודשים שטקלת 6720, אוכלת הנקה מלאה. מתחילה לקבל ברזל (כמו כול התינוקות) שאלתי היא , אני צמחונית ולקחתי עד לפני כשבועיים כדור ברזל קבוע. האם להמשיך?? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
לפי התייעצות עם רופא. אושרית, אנני מומחית בויטמינים. ידוע לי שלילדה מספיק ברזל עד גיל חצי שנה. ואחר כך מוסיפים מזונות עשירי ברזל. ואת בתור צימחונית צריכה לדאוג לתוספת ויטמינים ממשפחת ה-B. בגלל חוסר בשר בתפריט שלך. לגבי ברזל שלך? תלוי ברמה וזה כבר עניין רפואי. בברכה אלן