הלבנות
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ביתי בת חודשיים על הנקה מלאה ואני סובלת כבר זמן רב מהלבנת פיטמה לאחר הנקה, בעיקר בצד אחד. הכאב הרב יכול לקחת גם כשעה. ניסיתי לחמם/לעסות וגם לקחתי ויטמין B6 שבוע ימים. התופעה עדיין לא עברה, כיצד היא קוראת ומתי היא אמורה לחלוף?
היי מיכל, כנראה יש משהו בתנוחה בה את יושבת ומחזיקה את התינוק שגורם לתפועה הזאת. רצוי לקבל הדרכה מיועצת הנקה מוסמכת על מנת לשנות משהוא כדי לשפר את המצב. (אצלנו יש קליניקה פעמיים בשבוע לקבוצה קטנה שמוזילה את מחיר הייעוץ-03-6472411 לשריין מקום מראש.) מיד לאחר הנקה את אמורה לכסות את הפיטמה כדי שהיא תשאר חמה. זה נגרם מחבלה לפיטמה (בגלל חוסר אחיזה נכונה והצעת הפיטמה לתינוק בצורה לקוייה) וחוסר ספיקת דם לקצה. בברכה אלן