גודש לאחר הפסקת הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
במהלך השבוע האחרון הפחתתי הנקות לילה ומשבת הפסקתי לגמרי גם ביום. בערב נוצר גודש עם גושים מוצקים בחלק העליון של השד. שמתי כרוב, שאבתי מעט מדי פעם. עשיתי עיסוי, הנחתי קומפרסים חמים, שתיתי תה עם מרווה ונענע ועדיין הגודש רב ביותר. יש עצות? מה עוד ניתן לעשות כדי לשחרר את הגושים? תודה
שלום רב! הגמילה אמורה להיות תהליך ממש איטי. אם נוצר גודש - סימן שביצעת את הגמילה יותר מידי מהיר. יש לשאוב - קצת בכל פעם - אחר כך כאילו - לדלג על ארוחה - אז פעם כן פעם לא. ברגע שאת מרגישה מלאות זה הזמן לשאוב. לאט לאט הגוף יסתגל. אפשר לנסות קומפרסים קרים להוריד נפיחות. גם אפשר משכח כאב אבל הכי חשוב לרוקן טוב כדי למנוע דלקת. בברכה אלן
באמת עשינו את התהליך תוך שבוע. אני לא מבינה מתי קומפרסים קרים ומתי חמים? עשיתי מקלחת חמה וסחטתי תוך כדי והיום אמבטיה חמה. וגם קומפרסים חמים. האם זו טעות ועליי לשים קרים?יש לי ממש גושים והשדיים מאוד מלאים וכבדים. אני א מרגישה שיש שיפור. תודה