תזונה והנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני מניקה את בתי הנקה מלאה. אני מנסה לאכול מזונות מגוונים, אך איני אוכלת כמעט ירקות טריים ועל כן אני משתדלת לאכול ירקות אפויים מבושלים וכו'' . האם בהרגלי האכילה שלי אני מונעת ממנה ויטמינים חיוניים להתפתחות? האם יש לכך השפעה על איכות החלב ועל התפתחות בתי? אודה לתשובתכם
היי אמ החלב מושלם. לרוב לא חסר כלום בחלב. רק אם את צמחונית ויותר מזה - ויגן - אז יש חשש למחסור של ויטמינים ממשפחת ה-B. אפשר לקחת מולטי ויטמין או כל תוסף של ויטמינים שחסרים לך אבל לרוב לא תהיה כל בעייה עם החלב שלך. לא הזכרת בת כמה התינוקת. כמובן אם היא מאוד קטן אז חשוב שהיא תקבל רק חלב אם.תהיי בטוחה שזה הכי בריא לה. בברכה אלן