עלייה במשקל
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, ברצוני לדעת כמה אמור תינוק שיונק לעלות במשקל. תודה
היי אושרית, תלוי בגילו של התינוק אבל חודשים הראשונים תינוקות אמורים לעלות כ-150 גרם לשבוע בממוצע. אם הוא עולה 300 שבוע אחת וכלום שבוע אחרי - זה גם בסדר. לא מסתכלים על שקילה אחת להחליט אם משהו לא תקין עם ההנקה או עם התינוק. צריכים את התמונה הכללית. גם ידוע שיש בנים שיורדים אפילו במשקל בשבוע לאחר ברית. כל עוד יש הרבה פיפי ויציאות - הכל בסדר. בברכה אלן
תודה אלן, ביתי נולדה 3910 , כשיצאנו מבית חולים היא שקלה 3600. עשיתי אחרי 3 ימים הערכת משקל והיא שקלה 3700 ולאחר 10 ימים היא שקלה 3860 ולאחר 12 יום היא שוקלת 4260. היא בת שלושה שבועות וושבוע היא כמה לפעמים כול שעה לאכול. אני מניקה עם פיטמות סילקון ומדי פעם בלי פטמות. יכול להיות שהחלב שלי לא מספיק לה?