בקבוק
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מתי מומלצץ להתחיל להרגיל גם לחלב אם מתוך בקבוק? הבנתי שיש מצב שהם מתרגלים לבקבוק כי זה יותר קל ואח"כ לא רוצים לחזור לציצי?
היי קרן, אין חוקים לגבי זה. לא מומלץ לתת בקבוק כל עוד ההנקה מתבססת. עד בערך 6 שבועות. לא כדאי בקבוקים בכלל, ולא מוצצים . כל אלה תחליפים לשד ולאם. יש תינוקות שמשלבים ללא כל בעייה (רובם) ויש כאלה שלא חוזרים לשד או לא רוצים בכלל בקבוק וזה לא קשור לעיתוי. זה קשור לרצונם. אז את לא תדעי עד שלא תנסי. תנסי אם זה נחוץ אבל למה בכלל להשתמש בבקוק אם את איתו? רק כאשר עוזבים את התינוק (שזו בעייה יותר רצינית מאשר מה ניתן לתינוק שנעדר). בברכה אלן