פיטריה בשד
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לך,רופא ילדים ומשפחה איבחן פטריה אצל בני בן החודש וציין שגם לי יש פטריה בשד,אני מניקה כבר חודש וקיבלתי מישחה שנקראת דקטרין ארל גל,האים זה מומלץ לשים על השד?האמת לא קיבלתי כ"כ הנחיה מה עושים עים המישחה,האים יש לך המלצה אחרת לפיטריה? סיגל
לקריאה נוספת והעמקה
היי סיגל, זה הטיפול המומלץ בתור צעד ראשון. למרוח בפי התינוק מספר פעמים ביום וגם על הפיטמות שלך. אין לטפל רק בפה שלו - זה לא יעבור. גם אחרי שכבר אין כל סימנים של פטרייה בפה שלו - רצוי להמשיך את הטיפול עוד שבוע בערך. החלמה מהירה!! שבת שלום אלן