אופטלגין בזמן הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאחר טיפול שיניים, בו קיבלתי 4 הרדמות (לא יודעת מה המינון), ואחריו נטלתי כדור אופטלגין, הנקתי כרגיל. אני קצת מודאגת כי קראתי באינטרנט עכשיו שאופטלגין יכול להזיק למח העצם, ולייצור כדוריות דם, לכבד וכו'... האם עלי לבדוק את התינוקת שלי בת ה-4 חודשים? תודה.
היי דנה, למיטב ידיעתי המינון שלקחת מהאופטלגין אינו מגיע ישירות אל התינוקת לא צריכה להיות בעייה עם ההנקה אם את לא לוקחת הרבה ולאורך זמן. קראתי שאיבופרופן יותר מומלץ - בזמן ההנקה אבל לא דווח כל בעייה עד כה מבחינה מדעית. בברכה אלן
:)
אני אמורה להתחיל סדרה של טיפולי שיניים כולל עקירה כירורגית,כתרים טיפולי שורש שבמהלכן אקבל זריקות הרדמה,האם יש צורך לדחות זאת לאחר סיום ההנקה,התינוק שלי כבר בן 8 חוד' ורוב היום אני מניקה.תודה.