וסת בזמן הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני כארבעה חודשים לאחר הלידה. מניקה הנקה מלאה. לפני כחודשיים קיבלתי וסת, ומאז לא קיבלתי שוב. האם יכול להיות מצב שבזמן הנקה מקבלים אחת לכמה חודשים? תודה, ענת
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ענת יתכן ובתקופת ההנקה קבלת המחזור תהיה לא סדירה , מספיק שכמה ימים תדלגי על הנקות ,תשלבי בקבוק או תתני מוצץ והגוף יתחיל לבייץ .בחודש אחר כך אם תחזרי להניק בתדירות גבוהה או תגבירי את הגירוי על השד באמצעות שאיבות הביוץ יעלם ושוב לא תקבלי מחזור . בכל מקרה חשוב מאוד להשתמש באמצעי מניעה אם את לא חפצה בהריון נוסף . שבת שלום נירית