הצטננות והנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני מניקה באופן מלא תינוק כבן שלושה חודשים, עם עונת המעבר הצטננתי :( האם ניתן לקחת דקסמול קולד/סינוס או סינופד או אוטריוין? שמעתי שהם מייבשים את החלב האם זה נכון? תודה מראש על תשובתך. חג שמח קרן
לקריאה נוספת והעמקה
שלום קרן לא ממולץ לקחת דקסמול קולד/סינוס או סינופד או אוטריוין יש בהם חומרים מייבשים העלוללים לגרום לייבוש החלב. מה שכן מותר זה להשתמש באנטי-היסטמינים (נוגדי אלרגיה) לדוגמא לורסטין כטיפות אף - מומלץ להשתמש במי-מלח בלבד. תרגישי טוב נירית