הנקה ונפיחות בבית שחי
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ילדתי לפני 5 ימים , לידה שלישת לידה רגילה. אני מניקה ולפני יומיים החל לי גודש בחזה, כמו כן שמתי לב שבית השחי השמאלי שלי התנפח, ויש בו שתי בלוטות לימפה נפוחות.. בית שחי ימין תקין. האם עלי להבדק אצל כירורג? ממה הנפיחות בבית שחי שמאל? אני חייבת לציין שההנקה מוצלחת והתינוקת אוכלת יפה. תודה יפעת
היי יפעת, מזל טוב!! שמחה לשמוע שהכל הולך טוב. מקוה שהגודש יעבור - תניקי משני הצדדים בכל הנקה וזה יעזור לאזן את התפוקה בשני הצדדים. התופעה של נפיכות בבית השחי מוכרת. יש שם בלוטות שמו שדיים - אפילו יוצא לפעמים חלב - אבל כמו שד שלא מגרים אותו - זה חולף. את יכולה לשים קומפרסים קרים - להוריד את הנפיכות. אם זה לא עובר - כמובן כדאי להתייעץ עם רופא או כירורג אבל לרוב זה עובר. בברכה אלן