חלב אם וברזל
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. אני שואבת חלב לבני בן ה-3.5 חודשים וזוהי תזונתו (שואבת 4 פעמים ביום). תוצאות ספירות הדם שלי הראו רמת ברזל נמוכה מאוד (גם מאגרים כללי וגם נכון ליום הספירה). ההמוגלובין נמוך אך תקין. האם החלב שאני שואבת לבני גם דל בברזל? או שזו הסיבה לברזל הנמוך והתינוק מקבל את צרכיו? (אני מקבלת כעת כדורי ברזל). תודה
היי מיה, למיטב ידיעתי - תינוק נולד עם כמות ברזל בדוף המספיק לחצי השנה הראשונה של חייו. זה עניין רפואי וכדאי לך להיות במעקב רפואי כדי לוודה שאין כל בעייה של ספיגת הברזל הזה. אני לא מומחית - את מציינת שאת שואבת 4 פעמים ביום - אני מקוה שהיא אוכלת יותר מזה. בגיל הזה אמורים לאכול בתדירות גבוהה - אבל אנני בטוחה אם זה היה משפיע על ספיגת הברזל - בברכה אלן