תוסף תזונה בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, ברצוני לקחת תוסף תזונה לירידה במשקל של חברת AGEL, אותו צרכתי גם לפני ההריון, אך איני מצליחה לקבל תשובה האם זה אפשרי בזמן הנקה? האם עפ"י המרכיבים תוכלו לעזור לי? בברכה יעל
היי יעל, אין לי כל מושג לגבי זה. הכלל הוא שרוב הדברים שפוט לא נבדקו אז עדיף לא להשתמש בהם עד שיש ממש הוכחה מדעית לגבי הבטיחות. עוד דבר אני אוסיף - שאפשר לרדת במשקל בזמן ההנקה ללא כל בעייה עם תוכנית מומלצת כמו שמרי משקל או כל דבר שהוא בפיקוח ומעקב. אפשר לאכול מכל אבות המזון ולרדת. אבל יותר קל עם מסגרת. כל התוכניות להרזייה פועלות אך צריכים להתמיד. לכן יותר טוב עם קבוצות ומאכלים הרגילים ולא תוספי מזון. כמה שאוכלים יותר קרוב לטבע - יותר בריא. בברכה אלן