צבע הקקי
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, הלילה כשהורדתי את החיתול לבני בן החודש וחצי, ראיתי שצבע הקקי הוא לא רק חרדלי כמו בדרך כלל אלא משולב עם צבע ירקרק. האם זה נורמלי? תודה רבה. ועוד שאלה: בהריון לקחתי כדורי פרנטאל (תוספת ויטמינים ומינרלים). האם כדאי להמשיך גם במשך כל תקופת ההנקה?
שלום נועה כעיקרון,אין משמעות לצבע הקאקי אצל תינוק יונק, כל עוד תינוקת שלך :יונקת לפי דרישה ויוצא לך להניק לפחות בין 8-12 פעמים ביום(בממוצע,)התפיסה שלה טובה יש לה לפחות 6-8 טיטולים רטובים,כאשר חצי מהם עם קאקי . אם זה חד פעמים ולא מלווה בשום סימפטום נוסף (חוסר רגיעה אצל הילדה, מחלה, עצירות, ירידה במתן שתן, חוסר עליה במשקל) אז אין מה לדאוג. בהצלחה נירית