כמות אוכל בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אלן, ברצוני לדעת אם שתי ארוחות טובות ביום ואחת או שתיים ביניים (פרי או חטיף גרנולה, למשך) מספיקות בכדי להבטיח כמות חלב מספקת לתינוק. שמתי לב שאני פחות רעבה ולכן אוכלת בכדי להבטיח את ההנקה, יותר מאשר בכדי לספק רעב שלי. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
היי מיטל, החלב נוצר בגלל ההנקה והגרייה לשדיים. כמה שתניקי יותר - כך נוצר יותר חלב. האוכל הוא בכדי שתצליחי להרגיש טוב ולתפקד אבל החלב הוא עשיר והוא יהיה בכמות הרצוי רק בגלל היניקה של התינוק. האוכל חשוב אבל יותר חשוב כדי שתתפקדי עם מרץ מאשר תפוקת החלב. אז תאכלי אבל לא צריכים להגזים. בברכה אלן