אכילה בזמן הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, האם בזמן ההנקה יש להמנע ממזונות מהם יש להמנע בהריון, כמו אוכל נא (כגון סושי וקרפצ'יו), ביצים רכות, קפאין או אלכוהול? תודה
היי לי, כל דבר עובר בחלב. זה כולל כל מיני דברים שאנחנו גם לא מודעים להם - כגון תוספות מלאכותיות שבתוך אוכל מעובד. הדברים עוברים דרך החלב במינון יותר מזערי מאשר בהריון באופן כללי. אבל זה לא אומר שצריכים להמנע - אלא לאכול מאט מהדברים הידועים כלא הכי בריאים. לא רק מההיבט של ההנקה אלא הטיפול בתינוק. אם את חולה (סכנות של אכילת סושי) או לא מתפקד(אלכוהול במינון גבוה) אז יש קושי לטפל בתינוק. מותר גם לשתות קפה - אבל לא 10 ספלים ביום. באחד המחקרים שקראתי היגיעו למסקנה שאפשר עד 5 ספלים ביום בלי השפעה על התינוק. אבל ברור שכמה שפחות - יותר טוב. בברכה אלן