הנקה וסיליקון
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום שמי רויטל ויש לי סיליקון. אני בהריון בחודש החמישי ברצוני לדעת האם אוכל לניק ללא כל חשש לפגיעה במזונו של התינוק (את הניתוח ערכו בחתך מתחת לחזה ע"מ לא לפגוע במערכת החלב)
לקריאה נוספת והעמקה
היי רויטל, אין כל בעייה להיניק עם השתלות. מוזמנת לבוא למפגשים שלנו בבוא הזמן - כל חודש יש מפגש תקראת ההנקה. רצוי ומומלץ לבוא עוד לפני הלידה - חודש 7-8.אם את לא מהאזור - ניתן לרכוש את הספרון שלנו - הנקה,להעניק מהרגע הראשון. 03-647-2411 www.mamash.org.il כל טוב אלן